Stadgenoot vindt goede service heel belangrijk. Onze mensen zijn er om u goed te helpen, op een vriendelijke manier.
Compliment doorgeven
Heeft u een compliment voor Stadgenoot, een afdeling of medewerker, omdat wij iets goed hebben gedaan? Dat vinden we leuk om te horen. Klik op de knop en geef uw compliment door.
Klacht doorgeven
Bent u ontevreden over Stadgenoot of een bedrijf dat namens ons werkzaamheden uitvoert? Hebben wij u niet netjes behandeld of hebben wij ons niet aan een afspraak gehouden? Volg dan onderstaand stappenplan om een klacht door te geven. Als u een klacht heeft, zoeken we heel graag samen naar een oplossing.
Stappenplan bij klacht over Stadgenoot
Stap
Bepaal waar uw klacht over gaat
- Is er iets kapot en wilt u een reparatie doorgeven? Of bent u ontevreden over een reparatie? Geef het door via onze
Klantenservice . Of plan zelf een reparatie in viaMijn Stadgenoot . - Heeft u last van uw buren? Of klachten over uw buren?
Lees wat u kunt doen . - Wilt u iets melden over de gemeenschappelijke ruimtes, bijvoorbeeld de schoonmaak? Meld dit via uw
wijkbeheerder . - Gaat uw klacht over de dienstverlening van Stadgenoot? Ga dan naar stap 2 in dit stappenplan.
Stap
Geef uw klacht bij ons aan
Bent u ontevreden over Stadgenoot of een bedrijf waar wij mee samenwerken? Neem dan altijd eerst
Stap
Vul het klachtenformulier in
Is uw klacht er nog steeds? Bent u ontevreden over onze oplossing voor uw klacht? Dan kunt u via het
Stap
De klachtencoördinator van Stadgenoot kijkt naar uw klacht
Samen met de mensen die betrokken zijn bij de klacht, zoekt de coördinator naar een oplossing.
Stap
Binnen 5 werkdagen neemt Stadgenoot contact met u op
Dit doen we per telefoon of e-mail. Soms reageren we gelijk op de inhoud van uw klacht. En soms is het een bericht waarin we aangeven wanneer we inhoudelijk op uw klacht reageren.
Komt u er niet met ons uit?
Komt u er met ons niet uit na het behandelen van uw klacht? Dan zijn er meerdere organisaties die voor u klaar staan. Bij wie u voor welke klacht moet zijn, hangt af van het soort klacht. Hieronder leest u meer over deze organisaties. Dit zijn de ombudsman, de Huurcommissie en Stichting !WOON.