Inkoopbeleid

Stadgenoot koopt jaarlijks bij circa 1100 leveranciers in. Als woningstichting organiseert Stadgenoot haar opdrachtgeverschap professioneel, waarbij de samenwerking met leveranciers bijdraagt aan de organisatiedoelstellingen en de dienstverlening aan huurders. Professioneel inkoop- en contractmanagement zorgt voor meer maatschappelijk en financieel rendement. Ons inkoopbeleid beschrijft de beleidskaders en doelen voor inkoop en contractmanagement.

Algemene inkoopvoorwaarden

Wij gebruiken algemene inkoopvoorwaarden. Hierin staan de algemene voorwaarden, regels voor integriteit en een gedragscode richting onze huurders. De algemene inkoopvoorwaarden zorgen ervoor dat de bedrijven waarmee we samenwerken eerlijk, goed en netjes handelen. Wij vinden het belangrijk dat leveranciers weten wat wij van hen verwachten. Bijvoorbeeld als het gaat over hoe ze omgaan met onze huurders. 

ACBIT inkoopvoorwaarden voor IT

Stadgenoot hanteert voor de inkoop van ICT producten en diensten de door Aedes opgestelde ACBIT Inkoopvoorwaarden bij IT. De ACBIT Inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op en maken deel uit van alle aanvragen, offertes, aanbiedingen, opdrachtbevestigingen, bestellingen, overeenkomsten en alle andere rechtshandelingen tussen Opdrachtgever en Leverancier die betrekking hebben op de in de Overeenkomst gespecificeerde en daarmee samenhangende ICT Prestaties.

Contact

U kunt als leverancier uw digitale factuur sturen naar facturenstadgenootnl. Dit is ons e-mailadres voor facturen. De factuur wordt automatisch ingelezen, maar de tekst die u in de e-mail erbij schrijft niet. U kunt de factuur in pdf- en xml-formaat (inclusief aanvullend pdf) aanleveren. 

Heeft u vragen over de facturatie of betalingsherinneringen? Dan kunt u contact met ons opnemen.