Buurten en Wijken

Thuis regelen

Reparatieverzoek indienen, een afspraak inplannen, huurachterstand betalen, uw gegevens aanpassen. Wanneer u een woning huurt bij Stadgenoot kunt u alles regelen via Mijn Stadgenoot. Gewoon thuis, vanachter uw computer.

Inloggen

Nog niet ingelogd? Doe het vandaag nog. Handig voor als er écht iets aan de hand is. U ontvangt uw gegevens zo snel mogelijk per e-mail. Bent u huurder van een parkeerplaats of bedrijfsruimte, dan kunt u helaas nog geen gebruik maken van Mijn Stadgenoot. U kunt altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

Wat kunt u allemaal met Mijn Stadgenoot?

Het startscherm van Mijn Stadgenoot bestaat uit zes onderdelen. We nemen ze hieronder even door.

undefined

1. Mijn gegevens

Contactgegevens
Controleer en verander uw telefoonnummer(s), inlognaam of wachtwoord.
Woninggegevens
De gegevens van uw woning handig op een rij. U kunt doorklikken naar het puntensysteem, de woningwaardering. Zie hoeveel punten uw woning telt volgens het woningwaarderingsstelsel. De huur van uw woning is hierop gebaseerd.
Contractgegevens
Hier vindt u het overzicht van alle personen die op uw huurcontract staan.

2. Mijn betalingen

Overzicht openstaande bedragen
Bekijk of u een huurachterstand hebt en hoeveel u nog moet betalen.
Betalen huur
Maak uw huur(achterstand) over via iDEAL.
Wijziging betaalwijze
Betaalt u nog met een acceptgiro? Automatische incasso is wel zo makkelijk. U hebt er geen omkijken meer naar. 

3. Aanvragen en melden

Melden overlast of klacht
Burenoverlast? Klachten over ons beleid? Zie hier wat u eraan kunt doen.
Aanvragen woningaanpassing
Om te mogen klussen in uw woning, moet u meestal eerst toestemming vragen.
Bestellen sleutels en huur opzeggen
Sleutel kwijt? Naamplaatje verdwenen? Regel het hier. Ook voor opzeggen huur en het aanvragen van een serviceabonnement.

4. Reparatieverzoeken

Overzicht reparatieverzoeken
Een overzicht van reparaties die ooit zijn uitgevoerd, in uw woning en uw woonblok.
Indienen reparatieverzoek
Kraan stuk, raam kapot, wc loopt door? Dien uw reparatieverzoek in en plan een afspraak met onze servicemedewerker.
Wijzigen afspraak
U hebt een afspraak gemaakt, maar moet hem verzetten? Doe dat hier.

5. Handige telefoonnummers

Voor sommige zaken kunt u rechtstreeks contact opnemen met bedrijven waarmee Stadgenoot samenwerkt, zoals de Glaslijn, de Rioolontstoppingscentrale en de CV-storingsdienst. De telefoonnummers vindt u hier. 

6. Onderhoudsberichten

Stadgenoot plant werkzaamheden vaak vooruit. Hierin vindt u de nieuwsberichten over werkzaamheden in of om uw woonblok.

 

Deze website maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te stemmen. Zie ook onze privacy verklaring. Akkoord

Suggesties?

Wat vind je van onze website?

Stadgenoot.nl is een digitaal portaal voor iedereen die op zoek is naar informatie over Stadgenoot: woningen, bedrijfsruimtes of parkeerplaatsen, huurderszaken, vacatures en andere organisatieaangelegenheden. We willen een overzichtelijke en informatieve site aanbieden die aan de behoeftes van onze bezoekers tegemoet komt.

We blijven de website continu verbeteren. Dit doen we het liefst met jullie opmerkingen en ideeën. Denk met ons mee en laat weten wat je van onze website vindt en wat er beter zou kunnen.

Wat vind je van onze website?

één antwoord mogelijk