Buurten en Wijken

Huuraanpassing en gebrekenregeling

Gebreken

Bezwaar maken tegen de huurverhoging omdat uw woning gebreken heeft, heeft geen zin. Daarvoor bestaat de Gebrekenregeling. Stadgenoot hoort het graag op tijd als er gebreken zijn of als er achterstallig onderhoud is. Stuur dan een brief naar: Stadgenoot Klantenservice, Postbus 700, 1000 AS Amsterdam. Wij doen dan ons best om de gebreken binnen zes weken te verhelpen. Lukt dat niet, vindt u dat de gebreken onvoldoende verholpen zijn, dan kunt u een verzoek tot huurverlaging indienen bij de Huurcommissie. Dit kunt u op elk moment van het jaar doen. Meer informatie over de Gebrekenregeling vindt u op www.huurcommissie.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te stemmen. Zie ook onze privacy verklaring. Akkoord

Suggesties?

Wat vind je van onze website?

Stadgenoot.nl is een digitaal portaal voor iedereen die op zoek is naar informatie over Stadgenoot: woningen, bedrijfsruimtes of parkeerplaatsen, huurderszaken, vacatures en andere organisatieaangelegenheden. We willen een overzichtelijke en informatieve site aanbieden die aan de behoeftes van onze bezoekers tegemoet komt.

We blijven de website continu verbeteren. Dit doen we het liefst met jullie opmerkingen en ideeën. Denk met ons mee en laat weten wat je van onze website vindt en wat er beter zou kunnen.

Wat vind je van onze website?

één antwoord mogelijk