Buurten en Wijken

Thuis regelen

17-07-2017 Print Opslaan

Reparatieverzoek indienen, een afspraak inplannen, huurachterstand betalen, uw gegevens aanpassen. Wanneer u een woning huurt bij Stadgenoot kunt u alles regelen via Mijn Stadgenoot. Gewoon thuis, vanachter uw computer.

Inloggen

Bent u nog niet aangemeld voor Mijn Stadgenoot? Doe het vandaag nog, handig voor als er écht iets aan de hand is!

Wat kunt u allemaal met Mijn Stadgenoot?

Het startscherm van Mijn Stadgenoot bestaat uit zes onderdelen, hieronder nemen we ze met u door.

undefined

1. Mijn gegevens

Contactgegevens
Controleer en verander uw telefoonnummer(s), inlognaam of wachtwoord.
Woninggegevens
De gegevens van uw woning handig op een rij. Bijvoorbeeld de 'woningwaardering', hierop is de huur van uw woning gebaseerd.
Contractgegevens
Hier vindt u het overzicht van alle personen die op uw huurcontract staan.

Tip! Zoekmachine Als u iets niet kunt vinden, kunt u gebruik maken van de zoekmachine rechtsboven in het scherm.

2. Mijn betalingen

Overzicht openstaande bedragen
Bekijk of u een huurachterstand hebt.
Betalen huur
Betaal hier uw huur via iDEAL, of wijzig uw betaalwijze.
Wijziging betaalwijze
Betaalt u nog met een acceptgiro? De acceptgiro gaat verdwijnen uit het Nederlandse betaalverkeer. Hier kunt u uw betaalwijze aanpassen.

3. Aanvragen en melden

Melden overlast of klacht
Burenoverlast? Klachten over ons beleid? Zie hier wat u eraan kunt doen.
Aanvragen woningaanpassing
Om te mogen klussen in uw woning, moet u meestal eerst toestemming vragen.
Bestellen sleutels en huur opzeggen
Sleutel kwijt? Naamplaatje verdwenen? Regel het hier. Ook voor opzeggen huur en het aanvragen van een serviceabonnement.

4. Reparatieverzoeken

Overzicht reparatieverzoeken
Een overzicht van reparaties die ooit zijn uitgevoerd, in uw woning en uw woonblok.
Indienen reparatieverzoek
Kraan stuk, raam kapot, wc loopt door? Hier kunt u een reparatieverzoek indienen.
Wijzigen afspraak
Hebt u een afspraak gemaakt, maar moet hem verzetten? Dat kunt u hier doen.

5. Handige telefoonnummers

Voor sommige zaken kunt u rechtstreeks contact opnemen met bedrijven waarmee Stadgenoot samenwerkt, zoals de Glaslijn, de rioolontstoppingscentrale en de cv-storingsdienst. De telefoonnummers vindt u hier. 

6. Onderhoudsberichten

Stadgenoot plant werkzaamheden vaak vooruit. Hierin vindt u de nieuwsberichten over werkzaamheden in of om uw woonblok.

 

Deze website maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te stemmen. Zie ook onze privacy verklaring. Akkoord

Suggesties?

Wat vind je van onze website?

Stadgenoot.nl is een digitaal portaal voor iedereen die op zoek is naar informatie over Stadgenoot: woningen, bedrijfsruimtes of parkeerplaatsen, huurderszaken, vacatures en andere organisatieaangelegenheden. We willen een overzichtelijke en informatieve site aanbieden die aan de behoeftes van onze bezoekers tegemoet komt.

We blijven de website continu verbeteren. Dit doen we het liefst met jullie opmerkingen en ideeën. Denk met ons mee en laat weten wat je van onze website vindt en wat er beter zou kunnen.

Wat vind je van onze website?

één antwoord mogelijk